luni, 23 aprilie 2012

Activitatile mele

In prina zi din saptamana altfel am jucat 3 ore vole si 3 ore fotbal. In a doua zi am fosy la sala festiva pentru a vizualiza un film educativ despre cum va arata natura daca na avem grija de ea , dupa asta am participat cu doamna profesora Iova Ana Maria la o activitate impotriva violentei .Dupa asta am asteptat pe sora marelui sciitor Nicolaie Labis pe Margareta Labis si a vorvit despre viata autorului.A treia zi am venit la scoala si am plecat cacasa .Joi am fost cu domnul diriginte Petrut Virgil si cu domnul Nistor Lucian la Santion unde am fost la Centrul de Instruire si Dezvoltare Abilitate pentru Salvamunti din Bihor unde sa prezentet sala de calculatore,
biroul ,biblioteca si sala mare unde sa prezentat cateva procedee de a acorda ajutor.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu